A preserved archive of the Logical Gamers community forums, 2009-2025. The original threads and posts, served read-only. Registration, posting and private messages are gone for good.
Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me
Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again
Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again Me Again
I'm Kinda Tired xD
Didn't pay Attention To The Amount Oh Well I Believe Thats Over 100k Lg Since I Had 173k Lg xD
LG Chatlive threads
I've put the forum in archive mode - keeping basic chat here in case people drop by with a message. If anybody is still around happy to talk about building a small new little community, otherwise will just leave it archived.